Toimitusehdot

1.Maksut

Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Yleisimpien verkkopankki-, kortti- ja muiden maksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy (yrityksen nimi).

Maksamiseen liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä Verifoneen:
Verifone Finland Oy
Vantaankoskentie 14
01670 Vantaa
Asiakaspalvelu: 020 753 5192
[email protected]

Voit maksaa verkkokaupassa seuraavilla maksutavoilla:
Kaikki suomalaiset verkkopankkimaksut: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Handelsbanken, S-Pankki ja Ålandsbanken.

Visa- ja Mastercard-korttiperheet: Visa Credit, Visa Debit, Mastercard Credit, Mastercard Debit, Visa Electron, Maestro ja Eurocard.

Mobiilimaksutavat
Siirto-, MobilePay- ja Apple Pay -mobiilimaksutavat.

Verkkomaksujen tietoturva
Käytämme tietoturvallista SSL-salattua yhteyttä luottokortti- ja muita tilaustietoja käsiteltäessä. Emme säilytä luottokorttitietoja tietojärjestelmissämme vaan ne käsitellään ja säilytetään Verifonen turvallisessa PCI DSS -sertifioidussa järjestelmässä.

2.Tuotteiden saatavuus

Konejönnit pyrkii siihen, että saatavilla olevista tuotteista olisi Verkkokaupassa ajantasaiset ja oikeat tiedot, mutta ei kuitenkaan voi taata tietojen virheettömyyttä, eikä myytävien tuotteiden saatavuutta tai riittävyyttä. Tiettyjä tuotteita valmistetaan vain rajallinen määrä tai tuote saattaa muutoin olla tilapäisesti loppuunmyyty.

Mikäli tilauksen vastaanottamisen jälkeen käy ilmi, että tilattu tuote on loppunut tilapäisesti tai pysyvästi järjestelmän mahdollistettua tilauksen tekemisen, Konejönnit ilmoittaa tästä Asiakkaalle viivytyksettä Asiakkaan ilmoittamia yhteystietoja käyttäen.

Mikäli tilattua tuotetta ei ole lainkaan saatavilla Konejönnit sitoutuu hyvittämään Asiakkaalle tilatusta tuotteesta jo maksetun hinnan täysimääräisesti, ja kaupan katsotaan purkautuneen kyseisen tuotteen osalta. Konejönnin asiakaspalvelu ottaa tällaisessa tilanteessa Asiakkaaseen yhteyttä, ja Asiakkaalla on halutessaan mahdollisuus pitää kauppa voimassa ja hyväksyä pidempi toimitusaika tai korvaavan tuotteen toimittaminen.

3.Tuotteiden toimitus

Toimitusaika Suomen sisällä on pääsääntöisesti 7-14 arkipäivää. Jos emme pysty toimittamaan tuotetta yllämainittuna toimitusaikana, olemme yhteydessä asiakkaaseen sähköpostitse tai puhelimitse.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan erikseen.

Jos Asiakas ei nouda toimitettua tuotetta määräajassa valitsemastaan Postin toimipaikasta, Konejönnit on oikeutettu perimään asiakkaalta uudet toimituskulut tuotteiden uudelleen lähettämisestä.

4.Toimitustavat ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.

5.Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. 14 vrk:n palautusaika alkaa siitä päivästä, kun asiakas on vastaanottanut tilauksen. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Hyvitys maksetaan, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetun tuotteen. Kun palautus on hyväksytty, saat sähköpostitse ohjeet maksun hyvitystä varten.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Alkuperäisen tilauksen postimaksua ei hyvitetä.

6.Tuotteen vaihtaminen tai palauttaminen

Palauta tuote mielellään alkuperäisessä lähetyspaketissa. Emme ota palautuksia vastaan postiennakolla.

Tuotteen voi palauttaa alkuperäisessä toimituspaketissa hyvin pakattuna. Tuotteen on oltava käyttämätön ja myyntikunnossa, sekä mahdolliset merkit ja laput kiinnitettyinä alkuperäispakkauksessaan. Pelipaidat painatuksilla eivät kuulu palautusoikeuden piiriin.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Kun Asiakas on vastaanottanut toimituksen, Asiakkaan tulee viipymättä tarkistaa, että toimitetut tuotteet ovat ehjiä ja muutoin virheettömiä. Asiakkaan tulee myös varmistaa, että toimitus sisältää kaikki Asiakkaan tilaamat tuotteet.

Toimitusta koskeva tarkastus on hyvä tehdä Postin edustajan läsnä ollessa. Mikäli toimitettu tuote on vaurioitunut kuljetuksen yhteydessä, tulee Asiakkaan välittömättömästi tehdä reklamaatio Postiin. Tämän lisäksi Asiakkaan tulee olla yhteydessä Konejönniin.

Jos Asiakas havaitsee toimituksen tai tuotteen olevan muutoin virheellinen, Asiakkaan tulee viivytyksettä virheen havaittuaan ja viimeistään 14 vuorokauden kuluessa ilmoittaa virheestä Konejönneille joko puhelimella, sähköpostilla tai kirjeellä. Yhteystiedot löytyvät yllä.

Mikäli toimituksessa tai tuotteessa vahvistetaan olevan virhe, Konejönnillä on ensisijaisesti oikeus kohtuullisessa ajassa korjata virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote. Konejönnit vastaa tuotteen virheestä kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti yksin tai yhdessä tuotteen valmistajan tai maahantuojan kanssa.

7.Peruuttamisoikeus

Tilatessasi Konejönnien verkkokaupasta sinulla on lakisääteinen peruuttamisoikeus (kuluttajansuojalain 38/1978 6 luvun 9 §:n 3 momentti). Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tavara on vastaanotettu.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi Asiakkaan on ilmoitettava päätöksestä peruuttaa sopimus Konejönneille joko puhelimella, sähköpostilla tai kirjeellä.

Kun Asiakas on vastaanottanut tuotteen, hänen on pidettävä se olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä siihen saakka, kunnes hän on päättänyt pitää tavaran. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on Konejönnillä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka.

Asiakkaalla ei ole kuitenkaan lainkaan oikeutta peruuttaa ns. räätälöityä tuotetta eli tuotetta, joka valmistetaan tai jota muunnellaan Asiakkaan yksilöllisten tarpeiden ja toivomusten mukaisesti. Tämä tarkoittaa esimerkiksi pelipaitoja painatuksilla.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että Asiakas lähettää ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamislomake

8.Evästeet

Sivustolla käytetään evästeitä (eng. Cookies), joiden avulla sivustoa voidaan kehittää edelleen aiempaa käyttäjäystävällisemmäksi. Evästeiden tehtävä on helpottaa, parantaa ja nopeuttaa asiointikokemusta. Evästeitä voidaan käyttää myös parempien tarjousten ja henkilökohtaisempien tuotesuositusten tarjoamiseksi asiakkaalle. Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka palvelun verkkopalvelin tallentaa käyttäjän kiintolevylle. Osa sivuston sisällöstä saattaa edellyttää evästeiden hyväksymistä toimiakseen. Käyttäjän verkkoselain todennäköisesti hyväksyy evästeet valmiilla oletusasetuksilla, mutta käyttäjä voi myös estää evästeiden käytön selaimen asetuksista tai poistamalla evästeet selaimesta palvelun käytön päätyttyä. Lisätietoja selainkohtaisista käyttöohjeista löytyy selaimen valmistajan ohjeista.

9.Henkilötietojen käsittely

Konejönnit käsittelee verkkokauppa-asiakkaiden henkilötietoja tietosuojaselosteensa mukaisesti.

10.Ylivoimainen este

Konejönnit ei vastaa vahingosta, tai sellaisesta tuotteen virheellisyydestä, toimituksen viivästymisestä tai muusta sopimusrikkomuksesta, joka johtuu Konejönnin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta (force majeure). Tällaisessakin tilanteessa Konejönnnit pyrkii kuitenkin palvelemaan Asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla.

11.Ehtojen muuttaminen

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Asiakkaan asiointia Verkkokaupassa Ehtojen muuttamisen jälkeen pidetään vahvistuksensa siitä, että Asiakas hyväksyy Ehtoihin tehdyt muutokset.

12.Riitojen ratkaisu

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Shopping Cart